Sunday, January 19, 2014

nyawa

atuk betul2 dah tak ada :'(
along nak buat apa ni tuk.
along tak tahu nak buat apa :'(

halalkan makan minum along tuk.
along minta maaf if selama ni along ada buat atuk sakit hati,benci, menyampah dgn along.

along sayang atuk. sayang sangat2.
dulu Allah hantar atuk jadi penyelamat kami, sekarang atuk dah tak ada.

tak ada siapa boleh ganti atuk.
walaupun atuk bukan darah daging along, tapi along sayang atuk mcm ayah sendiri.

along ralat sgt. along mimpi atuk sedih along tak jumpa atuk.
along cerita kat mokcik, mokcik kata atuk mmg tak sihat,banyak buat perangai bebudak tp dia kata itu perkara biasa.
hari2 along lalu dpn atuk tp skali pun along tak pergi urut atuk.
along cuma nak maklumkan along dah keluar suluk jekan. lpas tu tak ada dah.

along minta maaf tuk. along minta maaf.
kalau along doa,atuk pun dgr kan.
jgn lupakan along ye tuk.
tggu along.
along rindu atuk sgt2.

No comments: