Wednesday, March 16, 2011

pagi yang indah bersama LAskar PeLangi :) tapi air takde =,='

hari ini dimulakan dengan kelas titas.

tapi minggu ni punye kelas titas seronottt taw.
sebab ade tayangan.
LASKAR PELANGI :)

laskar pelangi is a true story. adaptasi dari sebuah buku karya Andrea mengisahkan hidup beliau sendiri di Belitong.
the original laskar pelangi :)




  • Ikal – watak Andrea Hirata Seman itu sendiri.



  • Lintang; Lintang Samudra Basara bin Syahbani Maulana Basara



  • Sahara; N.A. Sahara Aulia Fadillah binti K.A. Muslim Ramdhani Fadillah



  • Mahar; Mahar Ahlan bin Jumadi Ahlan bin Zubair bin Awam



  • A Kiong (Chau Chin Kiong); Muhammad Jundullah Gufron Nur Zaman Syahdan; Syahdan Noor Aziz bin Syahari Noor Aziz



  • Kucai; Mukharam Kucai Khairani



  • Borek aka Samson



  • Trapani; Trapani Ihsan Jamari bin Zainuddin Ilham Jamari



  • Harun; Harun Ardhli Ramadhan bin Syamsul Hazana Ramadhan




  • well, they repeat it again for you :)

    them.


    patutla pagi tadi hati ni takde nk meronta ronta tak nak pegi kelas. tayangan je rupenye ye.
    pandai kau, hati.
    well,
    tgk la sape tuan die kan.

    aku tgk dah cte ni. tp last sem la. ngan roomates bebeh.
    tige2 mengalirkan air mata.
    masing2 rase menyesal tak gunakan masa yang ada sebaik baiknya untuk setadi. dapat2 time tu bpe minggu lg nak final. lagilah rase hampa,syahdu dan rela.  ye dak mat? eleh,aku taw kau bace blog aku.

    tgk y pagi tadi pon bergenang lagi air mata aku.

    well it is an inspiring movie actually.
    kalo tak takde la DR USTAZ SABRI tu nk tayang bg kitorang tgk.



    lepas tu kami marathon. kua bilik seminar 2 library then trus carik bus.
    trus lari2 lagik g bilik kuliah 17.
    MUMMY (DR) RATHIAH da bising2 suro amek seat selang satu.
    yela. nk buat kuiz.
    tetibe die kate test.
    aku da cuak.
    waddehel buat test sekarang? da la malam tadi aku berjimba dengan internet smpai kul 4 pagi.

    then dimaklumkan ini tok tambah soalan test 1 aritu.
    alhamdulillah. bukan test 2. kalo tak mmg kua kelas entak2 kepale kat dinding. sobs., T.T

    lepas tu balik.

    aku teringin nak pergi tgk rango.

    1 comment:

    MaT_MaTuN said...

    waddehel???cilakak..kntoi ak bce..hahahaha